1. Üldtingimused

Kehtivad alates 07.02.2022

1.1. E-poe Anniland.ee omanik on Anniland OÜ (registrikood 16349294).
Ostes kaupu veebilehel anniland.ee sõlmid siin nimetatud tingimustel lepingu Anniland OÜ-ga.

1.2. Mõisted

Anniland – kauba müüja/ teenusepakkuja Anniland OÜ (registrikood 16349294)

Klient – kauba ostja/ teenuse saaja, kes vormistab e-poes tellimuse lisades sealjuures enda isikuandmed. Füüsilisest isikust klient kinnitab tellimust esitades, et on vähemalt 13-aastane;

E-pood – Anniland veebipood veebilehel anniland.ee, mille kaudu toimub toodete müük kliendile.

1.3. Müügitingimused kehtivad Anniland.ee e-poe klientide ja Anniland OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.4. E-poe kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidid VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

1.5. E-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.anniland.ee.

1.6. E-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Kauba- ja hinnainfo

2.1. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures. E-poes nimetatud tooted on Annilandil kliendi jaoks koheselt saadaval. Muud vastavalt märgitud tooted ettetellimisel vastavalt kauba juurde lisatud teabele.

2.2. Kõik e-poes nimetatud hinnad on märgitud toodete juures, eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad ei sisalda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.3. Välismaiste tellimuste puhul palume kontakteeruda veebipoega info@anniland.ee selgitamaks välja kauba kohale toomise maksumus.

2.4. Annilandil on õigus leping tühistada, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud turuhinnast oluliselt väiksemana.

2.5. Info kauba kohta on esitatud veebipoes kauba juures.

3. Ostu sooritamine

3.1. Kliendil tuleb ostu sooritamiseks valida e-poest sobivad tooted, lisades need ostukorvi, täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kättetoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Pocopay

Läti: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

Leedu: Swedbank, SEB, Luminor ja Siauliu Bankas (maksete algatamise teenusega).

Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Visa/Mastercard kaardimaksed

3.2.Makseid vahendab Maksekeskus AS, kaardimakseid lisaks ka Stripe. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS või Stripe turvalises keskkonnas. Annilandil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping loetakse sõlmituks tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses tarneraskuste, kauba lõppemise või mingi muu põhjuse tõttu, siis teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.4. Anniland väljastab kliendile kauba, kui tasu on Annilandile laekunud.

3.5. Kui eelistad tellimust esitada kirja teel või soovid arve väljastamist ettevõtte nimele, siis palun võta ühendust info@anniland.ee

4. Kauba kättetoimetamine

4.1. Anniland toimetab kaubad kliendile sinna kuhu vaja.

Eesti piires tarne

  • Smartpost (Itella) pakiautomaati EUR 3.00
  • Omniva pakiautomaati EUR 3.00
  • Tellimus väärtusega üle 40 euro - tarne tasuta
  • Transport kokkuleppel - kui soovid kaubale ise järele tulla (Anniland väljastab kliendile kauba esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest), siis palun võta ühendust info@anniland.ee

Läti piires tarne

  • Itella Parcel Connect Pakipunkti EUR 5.50
  • Omniva pakiautomaati EUR 7.00
  • Tellimus väärtusega üle 85 euro - tarne tasuta

Leedu piires tarne

  • Itella Parcel Connect Pakipunkti EUR 5.50
  • Omniva pakiautomaati EUR 8.00
  • Tellimus väärtusega üle 85 euro - tarne tasuta

Soome piires tarne

  • Itella Parcel Connect Pakipunkti EUR 8.30
  • Tellimus väärtusega üle 125 euro - tarne tasuta

Tarne mujale Euroopa Liitu EUR 15.00.

4.1.2. Kauba tellimisel väljaspoole nimetatud riike, tuleb kliendil võtta ühendust Annilandiga sobiva tarnelahenduse leidmiseks.

4.1.3. Sihtriigis kohalduvate võimalike impordi-, tolli- või muude maksude või samalaadsete kohustuste täitmise eest vastutab klient.

4.2 Klient saab valida järgmiste kättetoimetamise viiside vahel:

  • pakiautomaat (Anniland väljastab kauba postiettevõttele - Itella, Omniva või muu tellimuse esitamisel nimetatu - esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest)
  • ise järele tulemine (Anniland väljastab kliendile kauba esimesel võimalusel, aga hiljemalt kahe tööpäeva jooksul makse laekumisest)

4.3. Teave postiettevõtte(te) kohta on kättesaadav tellimuse esitamisel. Reeglina tarnib postiettevõte kauba kliendini kuni kahe tööpäeva jooksul kauba postiettevõttele üleandmisest, aga hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

4.4. Kättetoimetamise eest tasub klient vastavalt tellimuse juures nimetatud hinnale ja muudele tingimustele. Kauba tellimisel väljaspoole nimetatud riike võta ühendust Annilandiga parima lahenduse leidmiseks.

4.5. Kui tellimuse täitmine osutub võimatuks, näiteks e-poes on tekkinud tehniline tõrge või on Annilandi partner vastava kauba tarne ootamatult lõpetanud, võtab Anniland kliendiga ühendust kliendile sobivaima lahenduse leidmiseks, näiteks kauba asendamine samaväärsega, pikendatud kättetoimetamise aeg või raha tagastamine. Viimasel juhul tagastab Anniland kliendi tasutu (sh postiteenuse osutaja kaudu kättetoimetamise kulu) 14 päeva jooksul kliendiga kontakteerumisest.

5. Lepingust taganemine enne kauba kättetoimetamist

5.1. Kui klient soovib arve tasumise järgselt ja enne Annilandi-poolset kauba teele panemist lepingust taganeda, kohustub klient sellest viivitamata Annilandi e-posti teel teavitama. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest taganeda soovitakse, ning lisada kliendi kontaktandmed (eesnimi, perenimi, kontakttelefon) ja vastava tellimuse esitamise kuupäev).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab Annilandini pärast kauba teele panemist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt käesolevate tingimuste punktile “Lepingust taganemine pärast kauba kättetoimetamist”.

5.3. Anniland kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest samale pangakontole, kust toimus selle laekumine Annilandile.

6. Lepingust taganemine pärast kauba kättetoimetamist

6.1. E-poest ostetud kaupa on tarbijast kliendil õigus tagastada 14 päeva jooksul.

6.2. Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Kauba sobivuses on kliendil lubatud veenduda samadel tingimustel ja tavade järgi nagu seda peetakse heaks tavaks füüsilistes kauplustes.

6.3. Kui kaupa on kasutatud ja sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille tuleb saata e-posti aadressile info@anniland.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avaldusele tuleb märkida: arve number, nimi, aadress, telefon, e-post, pangakonto number kui tasuti sularahas, tootekood või nimetus ja kogus.

6.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

6.6. Anniland kannab kliendile kauba eest tasutu tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest samale pangakontole, kust toimus selle laekumine Annilandile, või saadab kliendile kinkekaardi/ostukrediidi kasutamiseks isikustatud koodid, millega klient saab järgmisel korral enda ostu eest veebis tasuda.

6.7. Tagastamisega kaasneva transpordikulu kannab klient.

7. Pretensiooni esitamise õigus

7.1. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@anniland.ee või helistada telefonil: +3725217888.

7.2. Anniland vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7.3. Anniland ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Anniland vastutab, parandab või asendab Annland puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Anniland ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

8. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Anniland OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.

8.2. Anniland e-poe veebilehe kasutamisega annab klient nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.

8.3. Anniland e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

8.4. Annilandi e-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

8.5. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.6. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.7. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Lepingust tulenevad vaidlused püütakse lahendada poolte kokkuleppel. Kaebus tuleb esitada Annilandi e-posti aadressile info@anniland.ee. Anniland vastab kliendile 14 päeva jooksul.

9.2. Kui vaidluse lahendamine kokkuleppel ebaõnnestub, on tarbijal võimalik vaidlust lahendada tarbijavaidluste komisjonis.

Täpsem teave Tarbijakaitseameti veebilehel või telefonil 6201 920; e-post: avaldus@komisjon.ee.

Kõigile tarbijatele on avatud ka Euroopa Liidu elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Vaata täpsemalt aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Lepingust tulenevad vaidlused, mille suhtes ei jõuta kokkuleppele, lahendatakse Harju Maakohtus.

10. Kohalduv õigus

10.1. Lepingule kohaldatakse Eesti õigust (sh pretensioonide esitamise õigusele) kui seadusest ei tulene teisiti.

Kontakt

Kui sul on küsimusi Annilandi kaupade, teenuste või müügitingimuste kohta, võta palun meiega ühendust.

Anniland OÜ (16349294)
Männiku tee 10/1-2 ,11624, Tallinn, Harju maakond, Eesti
telefon: +3725217888
e-post: info@anniland.ee

Võtame reeglina kõnesid vastu tööpäevadel hommikul kella 9-st õhtul 5-ni (GMT+2). E-kirjadele vastame reeglina 2 tööpäeva jooksul. Pühadel ja nädalalõppudel võib esineda kergeid viivitusi.

Täname, et töötasid läbi Annilandi müügitingimused!